شرکت نیما پ آ س

مشاوره

با توجه به اینکه آمبولانس ها از مهمترین خودرو های امدادی به شمار میروند و در ارتباط مستقیم با جان انسان ها هستند ، برای خرید آمبولانس نکات حائز اهمیتی وجود دارد که مستلزم آن است قبل از خرید توسط کارشناسان و مشاوران به درستی مورد بررسی قرار گیرد .

تجهیز

از فعالیت های شرکت خدماتی نیما پ آ س ، آمبولانس سازی ، تجهیز آمبولانس و خودروهای امدادی میباشد که با توجه به سابقه شرکت نیما و چند دهه تجربه در امر فروش و شناخت دقیق بازار و تامین کننده های درجه اول مفتخریم تا در حداقل زمان ممکن و بالاترین کیفیت قابل ارائه با توجه به نیاز مشتریان خودرو ها تامین و تقدیم گردند .

فروش آمبولانس

آمبولانس های آماده و تحویل روز :
آمبولانس وانا
آمبولانس هیوندای
آمبولانس تویوتا هایس
آمبولانس جک سانری

تجهیز کامل یک آمبولانس استاندارد

به روز هستیم

با توجه به اینکه مدیران شرکت تمرکز به نوآوری و پویا بودن را دارند لذا مهندسین و طراحان نیما از جوانان تحصیل کرده شکل گرفته است و سعی بر پویا بودن و بروز بودن معلومات و محصولات با استاندارد های کشور را سرلوحه کار خود قرار داده اند .

همه چیز را به ما بسپارید

تیم نیما پ آ س با بهره گیری از دانش مهندسان و چند دهه تجربه فعالیت در این حیطه و با تکیه بر آگاهی و شناخت دقیق از نیازها و استانداردهای مربوطه و قوانین و مقررات جاری کشور در امر خرید ، تجهیز و انتقال سند خودروهای امدادی از ابتدا تا مرحله نهایی انجام پروژه در کنار شما هستیم .

پشتیبانی فنی​

تجهیزات و دستگاه های به کار رفته در خودروهای تجهیز شده شرکت نیما پ آ س از برند های معتبر و مورد تایید اداره تجهیزات و اورژانس کشور بوده و از تاریخ خرید شامل گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت میباشند . جهت پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش میتوانید در ساعات اداری با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید .
شنبه تا چهار شنبه از ساعت 9 الی 17 و پنج شنبه ها تا ساعت 13 پاسخگوی شما هستیم .

شما چه میخواهید...؟

بازسازی آمبولانس و خودروهای امدادی

بازسازی آتش نشانی

آمبولانس سازی و تجهیز آمبولانس

پشتیبانی شبانه روزی
قرارداد موفق
کادر حرفه ای
مهندس مجرب

رضایتمندی مشتریان از خدمات ما

با توجه به اینکه شرکت خدماتی نیما پ آ س از پرسنل متعهد و کارآمد شکل گرفته است و دور نمای تفکر جمعی شرکت به جلب رضایت مشتری ، ماندگاری مشتریان و شرکت نیما پ آ س در مسیر همکاری با مشتریان گرامی است ، به همین منظور تیم نیما پ آ س تمام سعی و تلاش خود را در جهت رضایتمندی مشتریان قرار داده است

طراحی و تجهیز
94%
پشتیبانی فنی
91%
به روز بودن
93%
اخلاق پرسنل و تعهد به قراردادها
97%

مشتریان نیما پ آ س